ceyleo07 benim 2. gebeliğimde de devlet hastanesinde yolk sac görünmüştü.kesede düzgündü ama doktor boş kese dedi ben beklemek istediğimi.söyledim o da her gittiğimde kürtaj yaoalım dedi hayır dedim aama en son gittiğimde yine aynı şeyleri dedi ve kabul ettiim bu sefer detaylı ultrasona yönlendirdi öyle oluyormuş . orda da somucumu doktora göndermişler ,tekrar doktorun odasına çıktım sonucumda embriyo görüldüğü yazılmış o yüzden birsz daha bekleyelim dedi. ve ben şok oldum bevek varmış aslında ama doktor boş kese diye haftalardır beni strese sokmaktan başka bir şey yapmadı. sonra ben özele gittim orda da bebeği gördük ama kalp atışı oluşmamış dedi yine sonunda kürtaj oldumm ama o haftlasrda boş kese dendiğinde ben çok kötü olmuştum o sıralarda kendime hiç iyi bakmadım. sizde şuan kendinizi strese sokmayın başka doktora gidin bi doktorla kalmayın