Selammm, ben detaylıya girdim bu hafta her şey yolunda şükür ama kan sulandırıcıya rağmen pıhtılaşma varmış artı olarak iğneye başladık. Perinatoloğum bu kadar yatmakta iyi değil dedi günde 10-20 dk yürü dedi. Crp yüksekti o da devam ediyor. Şuanlık dediklerini yapıyorum. Onun haricinde uzanma şekline devam. Yüzünü göstermedi kızım çarşamba kontrole tekrar gideceğiz 😬 sizde durumlar nasıl?