Mcan Baloglus İlk zamanlar zor oluyor ben de çok tedirgin olarak iğneyi yapıyordum inşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımızı alırız ben şu an 26 haftalığım
Weenie Mcan bana doktor 1 aydan sonra kola geç demişti çünkü karnım mosmordu:( sende kollarına yapp ama bacak önermesi sadece diresekten 4 parmak yukarı
Mcan Weenie Ay dün işte karnım çok gerildi tutacak yer yoktu eşim koluma yaptı kol daha çok acıyor demişlerdi ama gerçekten çok kol daha çok acıyor
Weenie Mcan ben hatırlamıyorm karnımı hiç acıyormuydu 🙈 ama ultrasonlarda doktor bırak kola geç demişti ben çok fazla mor pembe yeşil sarı oluyorm 🙈 kollarımda olee
Weenie Mcan maalesef öyle hatta üstüne yatarken acısına uyandğim oluyodu ama onun püf noktası varmış 🙈 iğne olduktan sonra üzerine ovuşturmadan 2 dakika bastırmakmış