Sinem68 öncelikle başınız sağolsun geçmiş olsun , Rabbim dayanma gücü versin 🙏 ilk gebeliğimde gelişim geriliği oldu 21 haftalık olması gerekirken 14-15. Haftada gelişimi durmuş o şekilde kaybettim. İkinci gebeliğimde 18.haftada kalbi durdu. Üçüncü gebeliğimi çok şükür sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım ama erken doğdu sadece şuan 38 günlük. Ben de antifosfolipid sendromu adı verilen bir rahatsızlık tespit edildi ikinci gebelik kaybından sonra üçüncü hamileliğimin öncesinde Coraspirin kullandım hamile kaldığımı öğrenince hem Coraspirin hem de oksapar ( kan sulandırıcı iğne ) kullandım. Ankara’da yaşıyorsanız doktorumu kesinlikle tavsiye ederim mükemmel bir doktor 🙏