Anneyim12 bizde tam 30haftalık bugün 👼🏻 Bende artık kucağıma alıp öpüp koklamak sarılmak istiyorum🙂Doğumu düşünmüyorum strese korkuya girmeye gerek yok diyorum🙂inşallah çok bekletmeden nazlanmadan zamanında doğar yavrularımız sağlıcakla kucağımıza almak nasip olur 🤲🏻👼🏻🥰