babyshark__ İkili tarama yaparken doktor idrarda istedi kan çıkmış idrarda bu normalmi başına gelen varmı lekelenmem falan yok desem karıştı ama yok
babyshark__ zekiyeeeeee doktor birşey dedimi ben daha gidemedim sonuçlar tam çıkmadı o yüzden gidemiyorum sizin kaç çıktı kan 1+ eritrosit 7 çıkmış lökosit 3
zekiyeeeeee babyshark__ evet gittim enfeksiyon geçmiş dedi kadın doğum doktoru hamilelikle ilgili değil kanama dedi üroloji de böbreklerle ilgili de bi sıkıntı yok dedi başka hangi doktora gidebilirim bu durum için