miihriban Kızlar selam nevagen genetik te fetal dna yaptıran var memnun kaldınız mı en çok önerilen yerlerden biriydi bana kararsızım
cdss miihriban ben yaptırdım 1 hafta sonra sonuçlar açıklandı Edirneden yetkililerle görüşmüştüm çok samimi sıcakkanlı ilgiliydiler
ylnydgd miihriban ben de yaptırdım 2 ağustos cumartesi günü eve gelip kan aldılar. 12 ağustos salı sabah da sonuçlar çıktı. Bir sorun yaşamadık.
ekacmaz miihriban evet evet bin şükür 🤲🏻 Benim riskli gebelik hep korkarak bekledim ama şükür temiz geldi . Sonrasında ikili üçlü testi yaptırmama gerek kalmadı. Direk detaylı ultrasona yönlendirdi hocam
mamiali ekacmaz gözünüz aydın sonuçlarınız temiz çıkmış peki neden riskli gebelik bebekte bı sorun mu vardı?
ekacmaz Rahim ağzı yetmezliği var bende. Serklaj atıldı. Sürekli istirahat halindeyim. Zorlu süreç ama sonu güzel olacak Rabbimin izniyle inşallah 🥰🤲🏻
sinem3576 Geçen gün konuştuğumuz da 16bin dediler bize başka bir yerde birine 20bin demişler kişiden kişiye fiyat değişiyor anlamadım ben