Yasoss Aslnal inanma o teste bende kıpkırmızı gösterdi dedim değerim 400 falandır bi kan verdim negatif eczaneyle kavga ettim satmayın bunu diye 😂
fasulyetanesiii Aslnal bence en doğrusu kan testi vermek ben de adet günümü bekliyorum kan vereceğim en azından içimiz rahat etsin
Aslnal bebeklerim__ ahahaha aşılama oldum yarın test günüm vereceğim bakalım hangisi doğru sinirlerim bozuldu