fasulyetanesiii Selam kızlar adetime üç gün var ama aşırı kasık ağrım var göğüs dolgunluğum koku hassasiyeti ve baş ağrım var sabah artımed test yaptım ama negatif çıktı sizce yanılma payı var mı ? Artımed testin yanılttığını okumuştum forumda
Dinolisoo Yanılma yalancı pozitifte olur genelde . Gebelik yokken pozitif gösterir. Negatifse genelde negatiftir ama geç döllenme vs durumlarda gecikme beklemek her zaman en doğrusu yanılma hiç olmaz.
fasulyetanesiii Dinolisoo testi kenara bırakmıştım negatif diye on dk sonra çöpe atmak için aldım silik çizgi çıkmış şimdi ben de arafta kaldım
fasulyetanesiii Aslnal yaa öyle mi diyosunuz ben de silik çizgiyi görünce şok oldum, hangi markalar iyiymiş peki bilginiz var mı onları denesek
agilkaya fasulyetanesiii predictor early iyi deniyor genelde ama eczaneler pahalı ben n11 kasım indiriminde 4 tanesini 240 ₺ ye aldım. Eczanede tanesine 350 ₺ demişlerdi
Serappppph Aslnal awoxla ilgili profilimde paylaştım evet guvenilir test ama kuruma çizgisi vermiyor inanışı yanlış daha oncede kac kere olmustu bu defa paylaştım
Serappppph Aslnal ilk 5 6 hatta 10 dk baz alınırsa awox kesinlikle iyi net neyse onu çıkarıyor yanıldığı yok o konuda haklısınız