msskrkss Nasıl anlatsam bilmiyorum ama ağzımda böyle acımsı değişik bir tat var, geçsin diye sürekli bir şeyler yiyorum ancak geçmiyor.. Aramızda böyle bir şey yaşayan var mı? Neden olabilir, nasıl bir çözüm buldunuz yardımcı olursanız çok sevinirim ☹️
Beyazem- msskrkss bende de olmuştu illallah etmiştim artık ne yapsam geçmiyordu haftam ilerledikçe geçti kendi kendine , bu ilk zamanlar gerçekten çok çaresiz durumlar oluyor hamileliğin her döneminde ayrı zorluklar var.. bende şuan diyorum ah o ilk zamanlar neyden şikayetleniyormuşum şuan zar zor nefes alıyorum😬🫠37+4
minikcivciv89 msskrkss normaldir gebeliğin başlarında oluyor bende yaşadım bulantılar bitince geçti benim 17. Haftada çok şükür
Papatyam_8 msskrkss ya daha çok erken reflü vs olmaz bebek büyüdükçe baskı yaptığı için insanın yediği ağzına geliyor resmen
Esraa70 Canım o genelde ilk trimester de oluyor bende de 2 hamileliğimde olmuştu 12. Haftayı geçtikten sonra rahatladım🫠
msskrkss Esraa70 Benim ilk defa başıma geldi, kızımda hiç olmamıştı acaba midemdeki bir problem var diye düşündüm 🤭 inşallah benimki de çabuk geçer
Dinolisoo Ay aşırı normal ya bende de ilk zamanlar oldu sonra bitti şimdi yine başlamış. Ben çay içerken falan şeker kullanmam oldukça az kullanıyor bu tat yüzünden şekerli çaya tatlı şeyler yemeye başladım geçsin diye.
msskrkss Dinolisoo Aynı yaa valla 2 kilo aldım bir haftada o tadı hissetmemek için ne bulursam ağzıma tıkıştırıyorum 🤦🏻♀️
ebru1095 9haftalıhım bende de var özellikle bısey yedikten sonra agzımda garip bir tat hissediyorum oda midemi bulandırıyor süreklı agzıma şeker falan atmaktan dişlerim çürücek
25255 msskrkss benim reflum var ben ona yoruyorum ama evet var o sıkıntı bende habire birsey atasım geliyor acı su geliyor midem ekşiyor gibi ne biliyim değişik birsey bu hamilelik ha 😣bende 12+3 um