Kızlar az önce doktordan geliyorum dün testimin bir tanesi silik çıkmıştı hatırlıyor musunuz çizgide?
Kan verdim ve doktor gebesin tebrik ederim dedi o kadar mutluyum ki Rabbim isteyen herkese nasip eylesin inşallah 🥰 şimdi normalde devletten randevu alacağım devletin izlenimi altına gireceğim ama şöyle bir şey var siz de biliyorsunuzdur eşim devlet hastanesinde doktorun yanına giremiyor maalesef o yüzden ben de yarın özele gideceğim özel de hem eşim de yanında olmuş olur hem de detaylı baktırırım ilk muayene böyle olsun 🥳