Caglabsrr Kızlar ben 6+6 haftalik hamileyim cok fazla bulantim oluyor ve nerdeyse hic bisey yiyemiyorum surekli kusma istegi geliyor normal mi?
Pamukgirl Caglabsrr normal bende 8+2 günlüğüm benimde çok bulantım var ama ilaç içiyorum yemek zorunda kalıyorum bi yandan öğürüyorum bi yandan yiyorum çok zor özellikle kahvaltı çok zor oluyor
Sumeye Caglabsrr normaldir canım bebek gelişiyor o yüzden ben 13+6 oldum hala kusuyprum ve şimdiye kadar sadece kahvaltılık yiyebiliyordum hiç yemek yiyemiyordum
Caglabsrr Pamukgirl kesinlikle kahvalti olarak cok sevdigim yiyeceklerden bile tiksinmis durumdayim doktorum ilac yazdi bende kullanim belki onun biraz faydasini gorurum
Neslihant Caglabsrr bnde 6 hafta deyince basladi 14 hafta oldum hala ayni devam malesef geçmedi ilac almama ragmen
Caglabsrr Pamukgirl ben aksam yemegini yerken de cok zorlaniyorum umarim en kisa surede atlatiriz bu bulantilari hayirlisiyla