gzeem1 Bol bol konuşun sohbet edin sürekli iletişim halinde olun, oyun evi veya kreş tarzı yaşıtları ile birlikte olabileceği ortamlara sokun, ekran açmayın kitap okuyun, daha yolun basındasınız düzelebilir
gunes866_ Seherakdogan-33 o test sadece otızm için değil bizde yıllardır giriyorum hatta başka testlerde yapılıyor. Ama tanısı otızm değil. Uyaran eksikliği
gzeem1 Seherakdogan-33 olur siz onunla iletişim içinde olun sürekli, kulak aşinalığı olsun en azından. Çocuk psikiyatri bölümüne götürün bir baksın. Bir sürü özel eğitim okulu var belki erkenden okula gitmesi fayda sağlar.
gunes866_ Seherakdogan-33 evet otizmdende şüphelenen doktorlar oldu. Fakat ikisinin belirtilerin de benzer yönler var bizimki uyaran eksikliğıne daha yakın. Terapi alıuor yıllardır. Yakaladı neredeyse yaşıtlarını
gunes866_ Seherakdogan-33 bizim en büyük belirti konusmamasıydı. Bakardı dönüp giderdi. Şarkı söylerdi kelimesi vardı ama diyalog soru cvp yoktu. Şuan 1.sınıf.otizmin bile birden fazla kolu var. Bunu şu belirti var dıyıp okuyarak netlestiremezsin. Bı uzmanın en az bi 40 dakka gözlemi lazım. Çünkü sen şuan cocuktakı üç belirtiyi nete yaz çocuk otizm cıkar. Ama bunu fiziksel gozlemlede incelemek lazım. Zaman kaybetme testler var eğitimler var bi yerden basla ne kadar erken ılerlersen o kadar çabuk dönüş alırsın çocuktan