sewall65 Ben şakir aydoğdu ya gidiyorum Van’dayım hem normal doğum taraftarı aslında ilk doğumumda normal yapıyım diye çok zorladı beni ama yapmadım zaten bebeğimde tersti mükemmel bi doktor öneririm.