Selam kızlar
Benim karnım çok fazla çıkmamıştı zaten ama sanki birkaç gündür karnım küçüldü gibi hissediyorum. Bu acaba normal bir şey mi? Son haftalarda bebeğin suyunda azalma olduğunu duymuştum acaba onla alakalı mıdır. 2 gün sonra kontrolüm var buradakilere de sorayım dedim