kubraemir34 Kızlar normalde iki günde bir test yapıyordum normalden fazla bile artış gözlemiyordum betamda fakat 12 kasımda 2471 çıkan beta aksilik oldu 4. Gün verdim kani şimdi ise 3450 çıktı 4 gün bekleyim vermeye göre az değilmi
Deleted33000 kubraemir34 aynı yerde mi verdin kanı ama sanki az artmış gerçekten seni üzmek de istemem ama
bebeklerim__ kubraemir34 ayni yerde ayni saatlerde verdiysen az çıkmış gbi. Ama kese görmek için yeterli bi beta bi kadın doğuma randevu al istersen
melikeetrcnglr kubraemir34 benimde artış bu şekildeydi. Dış gebelikten şüphe ediliyor ilk. Rahimde kese görünürse boş gebelik olabilir diyolar. Yolk gelirse de geç döllenme diyolar canım şimdiden süreci söyleyim😀
kubraemir34 bebeklerim__ evet evet yani aksilik oldu normalde iki günde bir giderdim aksilik oldu dört gün sonra gittim bu değer çıktı yani dört güne göre çok az tahminim kadın doğuma randevu alamıyorum bir kere gitmeyince 15 gün vermiyor ya
kubraemir34 melikeetrcnglr yok görmedim keseyi ya beta’dan anladım geç dönem olduğunu adetimden bir gün önce kan testi verdim negatif çıkmıştı beta bir gün sonra pozitif oldu 58 değeri ile