senaakck Kızlar en son 8 haftalıkken muayeneye gittim. 3 hafta sonra çağırdı bende tam 1 ay sonra gidicem 12 haftalıkken, cinsiyeti görür müyüm siz kaç haftalıkken gördünüz ? 🥰
aysegulk07 senaakck 12+5 de devlette öğrendim 15. Haftada teyit ettik yani doktora bağlı görürse söylüyor bence
Ruyasekr2089 senaakck benim doktorum 11. Haftada söylemişti erkek diye. Sonra 13tede erkek dedi 16. Haftada kesinleşti. Doktorum cinsiyet konusunda hiç yanılmıyor
ikra296_ senaakck aynıymışız sizinle bizde en son 8 haftalıkken gitmiştik ayın 19.da kontrolüm var 12 hafta 3 günlük falan olacak heralde bende meraktayım 2 kızım var bu arada bakalım ne olacak 😂
kelebek921_ senaakck tamamen bebeğinle alakalı bebeğin gösterirse 11 de de 12 de görürsün ama göstermez ise ben gibi 19 hafta da hayla görmemiş olursun ✋️😅😂❤️
Dinolisoo Özelse bebişin ters durmaz gösterirse öğrenirsin bende 13 haftada gördüm. Devletse maalesef 16-17 den önce cinsiyet söylemez.
BurcuYpc İki hamileliğimde de 11.haftada cinsiyet belli oldu ikili tarama testi verdiğimde cinsiyette öğrendim özel hastanede
ozlemyilmaz60 Üç gebeliğimde de 12. Haftada belliydi doktorun tecrübesine ve bebeğin pozisyonuna bağlı
kelebek921_ senaakck ama bi cok devlet hastanesinde 12 haftalarda söylemediklerini duydum genel de daha gec 17 18 lerde söylüyorlarmış burda da bi cok kişi öyle yazmış hic söylemeyip detaylı da öğrenenler bile olmuş
alprn Devlet hastanelerinde zor erken öğrenmek özelde 11 hafta iken belli oldu 20 haftalık gittim devlete cinsiyet belli değil bidaha geldiğiniz de bakarız dedi
busra34__ senaakck özelde öğrenirsin bir de bebek gösterir pozizyondaysa söyler bana 11. Haftada tahmin yaptı tahmin doğru çıktı devlette erkenden söylemiyorlarmış bana bile 17. Haftada erkek ama kesin diyemem diyor kimin kesinleştirmesi gerekse😅🤣
kelebek921_ busra34__ ultrasonda hayla göremedik hep dönüyor göstermiyor ama fetal dna sonucumuz cıktı bi kac gün önce onunla kız oldugunu öğrendik
balbocegii senaakck 12 haftalık gittiğimde net bir şekilde değil ama tahminim kız 1 ay sonra gel tekrar bakıcaz dedi doktor bana