Mervedenizz Elele madre park beşik almayı düşünüyordum içindeki yatağı çok ince geliyormuş kararsız kaldım başka marka kullanıp memnun kalan varmı anneler önerilerinizi bekliyorum 🌸
aysgl330633 Mervedenizz ben hoffie diye bi yerden aldım yatağı biraz inceydi ben içine ayrıca yatak aldım yaz için iyi ama kışın soğuk olur diye aldım
Fuunndaaa Mervedenizz bende eleme madre alacağım içine de ayrıca yatak alacağım diğer markalarında yatakları ince zaten kullanılmasını çok önermiyorlar bebeğin omurga sağlığı için
Mervedenizz aysgl330633 almışken yatağı falan güzel olsun bir daha uğraşmayayım diyorum ama bakalım araştırıyorum
greybrde Mervedenizz arkadaşım 2 yaşına kadar kullandı zaten bende 1.5 yaşında odasını ayırıyorum oğlumda da öyle yapmıştım
Mervedenizz Fuunndaaa evet haklısın ama bildiğin sünger yani içindeki şöyle tam anlamıyla herşeyini güzel yapsalar keşke
Gokturkmom_ Mervedenizz Hediye yatak zaten ,başka bi yatak alıp onunla kullanabilirsiniz.Yeni doğan döneminde üst katta yattığı için o yatağa yatırdım sonrasında alta geçtiğimizde yeni bi yatak aldım.☺️