bsraasl Kızlar selam varmı medical park Keçiören’de doğum yapan şuan gebelik takibi yaptıran ? Hangi doktora gittiniz ben çok kararsızım ya
Daisyy000 bsraasl Ankara’daki en beğenmediğim hastane.. Devlet hastanelerinden daha kalabalık. Etrafımda deneyimleyenlerde hiç memnun kalmadılar.Fiyat olarakta saçma bi sistemleri var. Böbrek utssi çektirmem gerekiyordu 8000tl fiyat verdiler başka özel hastanede 850tlye çektirdik😅
adatuna bsraasl ben batıkent’e gidiyorum mennunum, keçiören’den memnun olan daha az bildiğim kadarıyla
Tomriscvn bsraasl Canım ben daha dün paket aldım gayette temiz bir hastane ve ilgililer bence burdan doğum yapan birkaç kişiyle görüştüm memnun kalmışlar
Beyzanurmomy bsraasl ben de en başından beri Serap hocaya gidiyorum şimdi 38 haftadayım memnun kaldım , bu süreci stressiz bir şekilde geçirmemi sağladı sağolsun
bsraasl Daisyy000 aaa gerçekten mi. Ben ilk çocuğumu orda doğum yaptım çok memnundum ama doktorum gitti şimdi doktor düşünüyorum. Evet çok kalabalık ama evime yakım diye tercih edicem 🤦♀️
Tomriscvn esmerrrrf Ben serap hocadan aldım ama ordaki tüm doktorlar cidden çok övülüyor mine hoca özge hoca hepsinin arasında kalmıştım siz kimi düşünüyorsunuz
esmerrrrf Tomriscvn bende çarşamba gününe özge hocadan randevu aldım ama Serap hocayı internet okudum onu da övüyorlar siz ne kadara aldınız kaç haftalıksınız
bsraasl Tomriscvn ay bende şuan Serap hocaya gidiyorum. Ama onda kalmaya devam mı etsem yoksa sevgi hoca mı bilemedim
Tomriscvn esmerrrrf Özge hocada çok tatlı birisi bence ya 85bine aldık canım doç prof olursa daha artıyormuş diyorum ya ordaki tüm doktorlardan memnuniyet çok arkadaşımın ablası özge hocada doğurmuş o yüzden direkt onu tercih etti mesela
esmerrrrf Tomriscvn bende çarşamba günü tanıştıktan sonra alacağım paketi inşallah memnun kalırım ☺️🥲
mercanne Batıkent bi üniversite ile anlaşmalı o hastaneyi hiç beğenmedim. Keçirören de Serap hocaya gittim bir kaç kez gayet tatlı biri ve detaylı açıklamakqr yapıyor. Hiç soru işareti bırakmıyor
zehrabetul9 Bende keçiören medicalparktan sevgi yıldırım hocaya paket aldım 11 haftalığız gayet güzel gidiyor çok ilgili
bsraasl zehrabetul9 ay sevgi hoca aslında aklımda ya o daha sıcak kanlı geliyor ama Serap hoca da iyi gibi bilmiyorum 🤦♀️
bsraasl zehrabetul9 canım sevgi hocanın doğum paketinde ne var sanki asıstanı ek olarak birde 15. Gün Sevgi hoca çağırıyor dedi
Tomriscvn bsraasl Ben Serap hocadan aldım canım ama daha hiç tanışmadım kendisiyle sen tanışmışsın nasıl biri acaba 😀