sentinuss Kızlarr selam, gebelikten önce düzenli magnezyum kullanıyordum. Gebe kalınca da devam ettim doktoruma sormadan :( Şuna 11 haftalık bebeğim ve eşim araştırdığında pek önerilmediğini gördü. Gebelikte kullanan var mı aranızda, şuan çok tedirginim 😒
pinkpuella sentinuss şuan doktora sormadan kullanmayın bence ama bende 32. Haftamdayım 3 kutu (90 tablet) magnezyum kullandım ve devam ediyorum kramptan dolayı doktorum verdi
elinaz1 sentinuss magnezyum kullanıyorum ama doktorun yazdığını dışarıdan alınan takviye olarak değil . Toz şeklinde kullandığım
eed21 Bana 12. Haftadan sonra verildi. Ama kullanmışsınız madem hiç korkmayın Allah’ın izniyle bir şry olmaz. Bilmeden ne ilaçlara maruz bırakıyoruz bebişleri. Rabb’im korur inşaAllah. Bir dahaki kontrolde doktorunuzla konuşur ona göre yol alırsınız
sentinuss pinkpuella Takviye olunca zararı olacağını hiç düşünmemiştim, dediğiniz gibi yapıcam doktora danışicam
firo sentinuss sanmıyprum zararı olacağını çünkü ben daha 5 haftalıkken galan belim ağrıyordu yazdı bana ama ben kullanmadım çok büyüktü yutamadım açıkcası 😅o kullanıyorum sanıyor ama hala kullanmıyorum yinede bi sorun onunda formları çeşit çeşit oluyor heralde
Fuunndaaa sentinuss benim doktorum kalp atışı sonrası hemen verdi hemde günde iki kere kullanıyorum kullanmadığım zaman ağrılarım oluyor
miihriban sentinuss benim doktorum 4. 5. Haftada kasık ağrım çok fazla diye önermişti magnezyum korkma bence ama tabi siz yine hekiminize danışın
kubos_ sentinuss doktor önermediği sürece kullanma bence bana ilk 18-20 haftalarım arasında vermişti öyle kullanmıştım. Daha sonra 33.haftada da verdi şimdi 38. Haftadayım hala kullanıyorum kramplar için