berensumeyye23 Kızlar 28+3 teyim markete bile giderken kasılıyor karnım herkeste böyle mi acaba ? Haftaya kontrolüm var zaten doktoruma danışacağım ama size de sormak istedim . Haftama göre bu kadar kasılmam normal mi acaba
Nuriay berensumeyye23 25 im biraz ayakta çok kalırsam bendede sancıya dönüşüyor ama rahim ağzı kısalığım yok çok şükür normal Oluyor öyle önemli olan dinlendiğinizde geçmesi bi doktordan duydum diblendiğinizde geçiyorsa korkmayın diyor
mor_menekse1 berensumeyye23 bende 28+3 teyim karnım sertleşiyor dinlenince geciyor bugün biraz kalp carpintim vardi
berensumeyye23 Nuriay evet dinlenince geçiyor ama rahat rahat hareket eden hamileleri görünce tuhaf hissediyorum kendimi 😬
ikincibahar_08 Haftadayım benimde kasılmalarım oluyor karnım taş gibi oluyor doktorum da sağlık ocağında ki ebe de normal o kasılma değil bebek toplanıyor dedi
penbe_karisi Ağrıların fazla olursa günde iki magnezyum al demişti doktorum sabah akşam o şekilde yaptığım zaman gün içerisinde çok rahat hissediyorum canm
1aleynax Aa aynı haftadayız bende 28+3 kasılma nasıl oluyor tam bilmiyorum ama ağırlaşıyorum yavaş yavaş çok hareketli bide
berensumeyye23 1aleynax ya şu şekilde oluyo tarif edebilirsem 😂 biraz yürüyünce hareket edince karnım taş gibi oluyor ve sanki saatlerce tuvalete çıkmamışım da o an yetişmem gerekiyormuş gibi bişey aşağı doğru baskı yapıyor sancılanıyor karnım . Önceden oluyordu kısa sürüp geçiyordu ama şuan daha uzun sürüyor .
berensumeyye23 mor_menekse1 işte dışarda olunca kasılınca o an hemen yerimde kalıveriyorum oturacak yer bulsam oturcam yani . Belki de normaldir bilmiyorum hiç doktorumla görüşeceğim 🥲
mor_menekse1 berensumeyye23 valla geçen kndi dedi muayene ederken karnın sertlesyor mi aklıma geldi o an ewt dedim sanki çok yemisimde şişmişim hissi oluyor nst istedi kasıla sancı var mı diye İlk gebeligim erken doğum oldu önlem amaçlı şükür temiz çıktı dikkat et çok oluyorsa doktora sor baklm
berensumeyye23 mor_menekse1 haftaya konuşucam inşallah valla korkuyorum ya benimde ilk gebeliğim neyi ciddiye alıp neyi takmamam gerektiğini bilmiyorum 🥹
mor_menekse1 berensumeyye23 korkma iç güdüsel olarak insan anliyor zaten az çok ikiz gebelikt ve çok zor bir erken doğumla sonuçlandı ilk olunca pek bilgin olmuyor bol bol beslen bebeğin beslensin dinlen Allah’ın izniyle hiç birsy olmaz ama sen yinede bu konuyu biran önce görüş doktorla ne olur ne olmaz bende hep dinlenmeye çalıyorum ama malum ikizlerle zar zor 🥹 sağlıkla gelsinler