aysguny Güzel ama çok fazla oldu son zamanlarda sanki Ahlas ismi çok duyulmamış benziyor beğenirseniz
Babyboy3 girlll evet siz koyun bence kimseyede karışmayın siz dogurdugunuzdan mesulsunuz . ALI ASAF nasil diye sormuş arkadaş.. guzel veya degil diyebiliriz Arapça koymayın diyemeyiz
girlll Babyboy3 fikrimi beyan ettim bundan size ne? Arap olmadığımız gibi arapça isimlerde iğrenç, Türkçe isim önerdim zorunuza giden nedir tam olarak?
aysguny Yikra bende öyle düşünüp istediğim isimden soğumuştum ama büyükler her türlü yanlış söylüyor zaten benim adım Ayşe olmasına rağmen ya Ayşegül ya Ayşenur 😄