Kızlar selam doğum yapalı 15 gün oldu bugün ilk üç gün her şey çok normaldi sonrasında eşimle tartışma yaşadık ailemle arası bozuldu bu durum beni aşırı etkiledi o günden beri kendimi aşırı mutsuz köşeye sıkışmış hayattan zevk almayan biri gibi hissediyorum iştahım sıfırlandı bebeğime yetemiyorum bazen kucağıma bile almak istemiyorum sürekli ağlıyorum napacağım öneriniz varmı bu geçiçi bir süreç mi hep böyle mi devam edecek kayınvalidemi görmek istemiyorum mesela sırf doğumdan sonra emzir emzik verme mama verme gibi laflar kullandığı için saçma sapan düşünceleri var. Ama beni en çok etkileyen ailemle eşimin arasının açılması resmen konuşmuyolar aynı evin içinde çok yorgunum