Hepinize selaaam bizim bebiş doğdu çok şükür gece 4 ten öğlene kadar suni sancı aldım dediğim gibi bebiş kanala girmedi bence çok abartılacak bir ağrı değil suni sancı yani 90ları görmeme rağmen beni çok etkilemedi sezaryen olmak zorunda kaldım ve girdiğimizde öğrendik ki kordonu vücuduna 3 kere dolamış bizim oğlan o yüzden kanala girememiş. Şimdi çok iyiyiz hepinize güzel doğumlar sağlıklı evlatlar diliyorum inşallah 🙏🤍