Asi_07 cheerfulmomy normal Molfix kullanıyorduk kalın olmasından dolayı premiuma geçtik ondan da çok memnunum sızdırma pişik vs yapmadı ince ve yumuşak olmasıda çok iyi çiş yapınca fazla şişme olmuyor diğerini denemedim
edaabykl cheerfulmomy hepsini kullanmis biri olarak ikiside fena degil ama ince bezleri bitane daha paketi varya full mavi olan o cok guzel genelde onu kullanıyorum bulamazsam bunlardan alıyorum
TKumsall cheerfulmomy ben premium kullanıyorum iki çocuğuma da pure soft da denemek istiyorum ama yinede henüz denemedim premium hem ince hem yumuşak güzel oluyor sızdırma da yapmıyor
penbe_karisi Bütün bezleri deneyimledim ben primaa çok güzel bir bez ama çok pahalii sonradan molfixe geçtik gayet güzel bez tuvalate alistirana kadar kullandık
cheerfulmomy penbe_karisi 1 numara ne kadar kulanılıyor acaba prima aldım 186 tane birde molfıks almayı düşünüyorum uyguna buldukça kampanya var primada biliyor musunuz bilmiyorum
penbe_karisi Bütün bezleri deneyimledim ben primaa çok güzel bir bez ama çok pahalii sonradan molfixe geçtik gayet güzel bez tuvalate alistirana kadar kullandık
penbe_karisi Bütün bezleri deneyimledim ben primaa çok güzel bir bez ama çok pahalii sonradan molfixe geçtik gayet güzel bez tuvalate alistirana kadar kullandık
penbe_karisi cheerfulmomy şöyle soylim üç gün icinde 42 li paketi bitirmiştik eğer 186 li aldıysan ekstra almana gerek yok çünkü biz 15 günden sonra 2 numaraya geçmiştik
daisy__ Bez konusunda bebekten bebeğe değiştiğine inanıyorum kızıma prima da kullandım pişik yaptı Goon Sleepy Molfix püre soft bir çok bez denedim yaramadı en son Molfix premium geçtim şuan memnunum