Sementa63 Merhabalar, ben kronik hipertansiyon hastasıydım 22-23 yaşında falan öğrenmiştim. 26 yaşımda hamileliğimi öğrendim ve doktorum direkt olarak ilacımı alfamet ile değiştirdi. Gebeliğe bağlı tansiyon değil mesela ama düzende tutmak adına. Geçen gün de 20 haftalık olduk ve aşı olmaya gittiğimizde sağlık ocağındaki hemşiremiz de hiçbir sıkıntı olmadığını, zaten gebelikte kullanımı en zararsız ilacın alfamet olduğunu söyledi. İçinizi ve gönlünüzü rahat tutun bence ve doktorunuz harici kulaktan dolma hiçbir şey ile hareket etmeyin derim ben. Araştırmakta elbet fayda var lakin bir sürü boş bilgi de dönüyor maalesef. Güvenilir kaynak her zaman doktorunuz olsun💓🧿Bebiş de sağlıkla gelsin inşallah🙏🏻