gizemsrkrtl şu sn 17 haftalığız😍 postu görünce o zaman yaşadığım sıkıntılar geldi aklıma çatlatma iğnesinden sonra zamanın geçmeyişi,test yapmaya korkmuştum ya negatif çıkarsa diye adetim 4 gün kala test yaptım ve çok hafif silik çıktı bi hafta sonra gittiğimde keseyi gördüm😍 herşeyi oluruma bırakın canınızı asla sıkmayın rabbim kucağınızı boş bırakmasın sevinçli haberi hemen alırsınız inşallah