Nuriay genetik buyuk rol oynuyor ama yediklerimizin de yaradığı bir gerçek yani . Yumurta , Muz , ayran , kuruyemis özellikle ceviz ve badem ( mesela kuru incir arasına ceviz koyuyorum ben) , et balık ,avokado , peynir kaşar peyniri özellikle ,yulaf (ben granola tüketiyorum sütle) baklagiller , kabak çekirdeği aklıma gelenler şu an.Su an bebeğim önde gidiyor bence hem genetik hem de yediklerimden çok güzel beslendim.Bunların da bizim kilo almamamız için dozunu iyi ayarlamak lazım . Kontrollü tüketilirse tabii ki biraz da yapı ama biz almayız bebişe yarar . Mesela avokado ağır yağ grubunda olduğu için haftada 2 falan tüketilmeli tek kahvaltıda 1 yenirse fazla yarım yenmeli avokado kahvaltıda yer alıyorsa kalanlar da ona göre ayarlanmalı ve kuruyemis miktarı bir avuç gibi gibi şeyler işte. Günlük kefir de tüketiyorum ben bir de susam yiyorum aklıma gelen günlerde 1 kaşık. Susam kalsiyum açısından falan asiri zengin kiloya etkisini bilemem