sevgiiustunn doktorum günde 1 kere kakao yağı 1 kere de nemlendiici krem ve ya bebek yağı kullan demişti. Yani günde 2 kere 🤔 eminim uygulasaydım işe yarayacaktı ama ne yazıkki hep üşendim aksattım vs. Kesinlikle kullanın. Günde 617372 kere de olsa nemlendirin karnınızı yoksa bildiğiniz harita 😑 dağlar denize hep dik uzanıyorrrr