Ikimelekannesi Smye ben Sezer’den oldum cnm ama hiç korse takmadım sadece yazma bağladım göbeğime karnım inmeye başladıkça yazmayı sıkmaya başladım
Nursemomm Smye bi hafta sonra takılabilir tabi ilk muayenede drunuz uygun görürse herhangi bi komplikasyon yoksa
Cokemell Bıf hafta sonrası kontrole gttıgımde doktor takabilirsin dedi ama agrı yaptıgı ıcın ben takamadım bır ayın sonunda ara ara taktım gobeğim yok tamamen gitti