Bugün 35 haftalık oldum 2 gündür gece kaşıntım başladı ayak tabanım,bacaklarım,kolum,karnım boynum, ve 2 gündür de bebek hareketi daha güçsüz hissediyorum normalde daha güçlü tekme dönme hareketlerini hissediyordum başına gelen var mı ne yapmam lazım buz koyuyorum kaşıntı için krem sürüyorum ama hala devam ediyor acil kadın doğuma mı gitmem lazım