Tugceecikk çok geçmiş olsun, insallah bir sonraki gebeliğiniz sağlıklı olur. Doktorunuz genetik testi yaptırmanızı öneriyordur büyük ihtimal. Ben bir kere boş gebelik yaşadım test yaptırmadım tekrarlama olmayınca. Peki bi şey soracağım ovulasyon testi falan mı kullandınız ya da ilişki düzeniniz nasıldı ? iki ay üst üste hamile kalmak aslında büyük nimet kimyasal da yaşasanız hamile kalıyorsunuz Allah’a şükür.