elzem83833 1 hafta oldu sezeryan olalı 2 gündür yaramın bir kısmında şişkinlik var ve karın üstümde neden acabaaa
mysweetgril1 elzem83833 benimde aynı şekilde ve normal dediler öyle olması iyileşmesi anlamına geliyomuş
2prensesannesiiii elzem83833 bende de oldu şişti kızardı korkunç görünüyordu geçti şuan sadece ince beyaz bi çizik görünmüyor bile net 🥰 kızım 17 aylık oldu
2prensesannesiiii elzem83833 o şişlik gitti 1 1.5 aya sadece kırmızı çizgi şeklinde kaldı o kırmızılıkta geçti 1 yaşını kutladığımızda beyaz bi çizgiydi ne şişlik vardı ne de kızarıklık 6 aya kadar toparlamış olur sezeryan yerin