Dogproff normalde tbaurcu olduktan sonra 1 hafta geçince cikartmayi öneriyor doktorlar ama ben ne olur ne olmaz diye her banyoda takmıştım 1 ay boyunca en sonda kontrolde taktım duruyodu doktor kendisi çıkarttı baktı dikislerime gayet güzel bakılmış takmama gerek yok normalde 1 hafta sonra cikartmaniz lazımdı dedi bende nolur nolmaz die taktim dedim birde ben eczaneden dikislerimi temizlemek için bir sprey almıştım spreyi adını unuttum ama aczacjya söylerseniz verirler sentetik dikiş ona sıkmak için dezenfektan gibi birşey derseniz verirler ondan sıktım oda enfeksiyon oluşumunu engellemisti