UmutluYasam UmutluYasam hayırlı olsun inşallah bebişlerimizi kucağımıza alırız günler geçmiyor valla 🥲🙈
elogun55 18 kasımda oldum erken gebelik testinde çıktı 7. Günüm ama yarın sabah kan vercem sağlık ocağında 😂 doktoruma gitsem kovalayacak beni cuma demedik mi diye 😂😂
UmutluYasam elogun55 tebrik ederim 💕 beni de aile hekimin kovacak negatif çıkarsa artık 😅hangi testi kullandınız acaba 2 gün var aramızda 🤗
UmutluYasam Hkrtbg doktorum bana perşembe verirsin kan dedi bana uzak geldi pazartesi bende vermeyi düşünüyorum sağlık ocağında. Sorma canım benimde aynı şu anda bi sancım var inanılmaz asanki adet olacakmışım giib 😢
Hkrtbg UmutluYasam evde artı Med kaset test vardı hem güvenilir marka değil hem de sabah ilk idrar değil yapayım gitsin dedim. Tabiki ikinci çizgi anında çıktı. Her ne kadar yalancı olduğunu bilsem de inanmak istiyorum 😂😂😂
UmutluYasam Hkrtbg aa doğrudur belki 😅bende bugün aldım ama pazar pazartesi gibi yapayım diyorum neden bilmiyorum😂