Aleynadiyorki Kızlar aile hekimim şeker yüklemesini yapmıyormuş. Devlet hastanesinde yaptırabilirsin dedi. Rabdevumu alacağım yardımcı olabilir misiniz Beylikdüzü devlet de yaptıran var mı en yakın devlet o bana
Gzde_defne Aleynadiyorki normal kadın doğum doktoruna gidiyorsun sabah erken saatte git.gece 12 sen sonra yeme içme yasak su bile onun dışında bişey yok canm.ben 8 bucuk gibi gittim doktor gelmeden sekreteri beni yönlendirdi önce kan verdim sonra şekerli suyu içtim 1 saat bekledim tekrar kan verdim.
HappyKiwi Tok karina 50gramlik testi yapiyorlar, onu yaptirmayin, ac karina 75 gr.ligi yaptirin. Tokken seker daha cok yukselebiliyor ve testi gecememe riski daha fazla, sonra da 100 gramlik testi yapiyorlar. 75ligi yaptirip kurtulmak en iyisi