40+3 oldum bugün akşamları kasılmalar dışında pek belirtim yok ne sancı ne nişan ne su gelmesi. Bebeğin hareketleri normal gün içinde azda olsa hareket ediyor bende kendimi iyi hissediyorum bi anormallik yok yani. 1 hafta önce kontorle gitiğimde ne açıklık ne sancı hiç bişey çıkmamıştı herşet gayet normal dedi doktor. Devlet hastanesi takipliyim yani zaten doktorlar pek ilgilenmiyor. Sizce bi acile gidip 40 haftalığım kontrol için geldim deyip muayne olmalı mıyım yoksa akışına mı bırakmalıyım. Ne bileyim bebek kakasını yapar suyum azalır falan içime kurt düşüyor bazen. İlk kızımda 40+2 de doğmuştu