Deletedmom_297 2 gündür uygulamaya ne zaman girsem sürekli hadi markasının reklamı geliyor izliyorumda ama sürekli geliyor nefret ettim artık uygulamaya girmek istemiyorum bir post okuyamıyorum remlam izlemekten. Bu postu yazarken bile reklam geldi . Bi çözüm gelmeli artık .
Deletedmom_808 Deletedmom_297 Merhaba annemiz ücretsiz kullanılan her uygulamada reklamlar maalesef ki mevcut. Eğer arka arkaya reklam çıkıyorsa bu bir ekran hatasıdır. Ama 10-15-20 dk aralıklarla çıkıyor ise normal bir izlenim sağlıyorsunuz demektir. Reklam çıktıktan sonra uygulamadan çıkarsanız ya da arka plana atar geri uygulamaya devam ederseniz baştan reklam almaya devam edersiniz. Ama çıkan reklamı kapatır öyle devam ederseniz foruma arka arkaya reklam gelmeyecektir. Ayrıca uygulama içerisinde ki reklamları bizler seçemiyoruz. Otomatik olarak oynatılıyor. Bizlerde sizler gibi reklam görüntülüyoruz. İyi forumlar 💜
HappyKiwi Bana da oyunlar cikiyor bazen, oynamadan da kapanmiyor gibi, nasil kapayacagimi da anlamadigimdan bazen direk cikiyorum uygulamadan, sirf bu yuzden bir ara kullanmayi birakmistim. İs bankasi reklamlari da var. Ansizin aciyor falan , cok sogutuyor
Deletedmom_297 Balbebek012 evet ben ne okuyabiliyorum nede adam akıllınuorum yapabiliyorum bu postu açarken bile reklam geldi