afitp Merhaba güzel hanımlar biz 26+1 haftalığız neler yaşıyorsunuz biraz sohbet etsek hamilelik nasıl gidiyor herşey yolundadır inşallah benim son 1 haftadır çok ağrıyan varislerim oluştu sizde varmı iştah durumunuz nasıl
yurdgul afitp bende 26+2 yim. Serklajlıyım evde geçiriyorum. Bende karın sertleşmesi şişme oluyor yemekten sonra. Anlam veremiyorum.
irmairma afitp 26+4 üm sağ bacağım belimden aşağıya ağrı başladı , çok oturduğum zaman kaburgalarım iğne gibi batıyor, ben bu 2. Trimester da balayı gibi yaşayamadım valla bulantılarım gitti ağrılarım başladı🤷🏻♀️
elllaaaa afitp 25 haftalık oldum bugün dün geceden beri mide yanması yaşıyorum çok fena süt yoğurt muz denedim mide şurubu içtim fayda etmedi uykusuzluk deseniz üçüncü Aydan bu yana tek parça uyumuyorum be hep yatakta dönüp duruyorum uyusam belki zaman da geçer zaman da geçmiyor gibi
Ipek0z afitp 25+6 bebekle ilgili problem yok çok şükür de ben fena soğuk almışım karnım ağrıyor öksürüyorum iştahım eskisi gibi değil bu hafta hiç iyi bakamadım kızıma 🤦🏻♀️ bir türlü iyileşemedim
afitp yurdgul yemekten sonra karın sertleşmesi bende de oluyor çok yiyiyor muşuz az yiyip dık yemeliyiz denedim oldu😊
mesude07 24 bitip 25 E gireceğiz serklajlıyım bende riskliyiz evdeyim bazen dışarı çıkıyorum maksimum 2 saat o da yemek yapmak ev işi yapmak günlük rutinime devam ama dinlene dinlene tabiiki de geceleri uyku yok bol tuvalet var enfeksiyon var kramplarım var bazen acillik bile Oluyorum ilk gebelik olunca da korkuyorum sonumuz hayır olsun inşallah 🙏
afitp mesude07 hiç korkmayın gönlünüzü ferah tutun stres herşeyi mahfeder maşallah bayada yol kat etmişsiniz bitiyor bi yerde inanın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah
afitp irmairma rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin herkes için bir zorluk var anladığım kadarıyla
salihaaras 24+2 haftalık hamileyim serklajlı riskli gebe olarak 1 aydır hastanede dısında evden çıkmıyorum bulantı kusmalarım hiç gecmedi 1 kg bile alamadım karnım çoğunluk sertleşiyor her günüm tedirginlikle geçiyor umarım 37 li haftaları hepimiz görürüz Allah yardımcımız olsun
meltemerennn Bende 24+6 yım çok zor geçiyor gerçekten hamilelik bide ilk benim bir gün hastanede yattım leke geldi kahverengi felan şimdi geçti ama bugünde vajinamda ağrı var
kartanesi___ 25+4 🤰🏻 son günlerde artık zorlaşmaya başladı ayakta biraz fazla dursam bel ağrısı oluyor rahat rahat kalkıp oturamıyorum artık:( ve benim için en kötüsü de uykusuzluk başladı çok geç uyuyorum 2-3 gibi… çok erken de uyanıyorum 5-6 gibi… çalışıyorum bir de şimdi tatil bitti bu kadar az uykuyla nasıl işe gideceğim bilmiyorum:(
afitp kartanesi___ uykusuzluk problemi ara ara bende de oluyor vücut ağrısından mı uyuyamıyorsunuz yoksa? Olabildiğince kafanızı boşaltmaya çalışın daha rahat uyuyabilirsiniz
kartanesi___ afitp yok ağrıdan dolayı değil de bilmiyorum uyuyamıyorum uyuyamadığım için sinirlerim bozuluyor daha da uykum kaçıyor😔
fatos1905 25+2 uykuya dalamıyorum sürekli uyanıyorum. Mide bulantım iştahsızlığım tam gaz devam hiç kilo almadım bi de işten çıkarıldım evde dinlenerek geçirmeye çalışıyorum.