Rhdmr1010 37+3 teyim ve sanki bugün bebeğimin hareketleri çok yavaşladı nadirleşti gibi benim gibi olan var mı hastaneye gitmeli miyim
Wolf13 Rhdmr1010 zaman zaman olabiliyor kanal yerleştiği için, 3 günü geçerse doktoruna bakıl için rahat olur