30 yaşındayım ilk defa yaşıyorum. Cocugum kreşe gidiyor cok sonradan farkettik kafamdan büyük bit düştüğü gördüm duzlestirirken biti bile ilk defa gördüm eşime sordum o bit dedi ben psk bozuldu değişik oldum hemen ilaç aldik tarafik vs ben sonra sirke yaptım kafama 2 kez taradim hep ama eşim her gjn bakıyor kulak arkamda ense tarafmda sirke görüyor kafayı yicem napmam lazım oğlumun sqcını kestik suan onda yok