Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz 24+4 deyim. Dr rahmin kısalmış deyip Protestan fitil verdi ve sürekli dinlen dedi ama bir bebeğim daha var sürekli dinlenemiyorum benimle aynı durumu yaşamış olana var mı bebekleriniz erken mi doğdu yoksa haftasında mı doğdu