Ozy bende minyon tipliyim bendede her doktor sasiriyordu neden bu kadar büyük bir bebek var diye. benim boyun 156cm ve oglum 54cm ve 3865g dogdu. dogmadan öncede 50cm ve 4100g diyorlardi. yanilma payi cok oluyor hic takilma, saglikla gelsin yavrun insallah🥰