Nurclskn Kizlar doğum çantamı hazirlicam muhtemelen sezaryen doğum olucak ben genelde pijama takımı aldım sadece fotoğraf çekimi için gecelik aldım ama ameliyattan sonra gecelik mi pijama takımı mi kullanışlı olur ona göre gecelik bitane daha sipariş vericem
636307kp Nurclskn bence gecelik daha mantıklı ben çok yakın zaman’da doğum yaptım depend aldım ama hepsini eve getirdim dikişli olduğun için giymekte çok çok zorlandım
kurkmantosuzmadonna Nurclskn ben pijama takımı ile daha rahat etmiştim. Sezaryenden sonra çok üşüyordum. Pijama daha sıcak olıyıedu
egeansea Nurclskn ilk çıktığında hızlıca giydirmek için gecelik iyi. Ama yatar kalkarken toplanıyor pijama o açıdan iyi birde üşüyorsunuz ondan iyi geliyor. Ben 4-5 gün kalacağım. 2 gecelik 4 pijama koydum. Kısa kalacaksanız gecelikle rahat edersiniz. Gelen gidende yoksa rahat olur
Nazlimom Nurclskn ameliyat sonrası sadece pijama üstümü giydirdi hemşire alt çıplak yattım uyuşuk olduğum için akşam ilk kalkışta giydirdiler öyle yürüdüm alt üst gömlekli pijamayla gezdim emzirme açısndanda rahat olmuştu
Zlhakrnn Nurclskn 4 gun once bende sezaryen oldum beni uyusturduktan sonra sonda takildi aci hissetmeyeceksiniz uyustuktan sonra takilmasini talep edin 🫶🏻
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Nurclskn ayağa kalkmadan önce çıkarıyorlar. Hissediyorsunuz ama anlık bişey
Zlhakrnn HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Nurclskn ayaga kalkmadan once cikartip yurutmeye basliyorlar korkulacak bisey yok kendinizi kasmayin yeter
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Nurclskn ben pijama takımı giydim daha rahat ettim elbiseyle o kadar rahat olamazdım diye düşünüyorum
Nurclskn HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI inşallah çok acı hissetmeden çıkartılır herşeyi düşünmekten kafayı yicem doğumun her türlüsü zor gercekten
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Nurclskn zor gerçekten kolay diyemem ama evladını kucağına alınca çok güzel bir duygu inan bana😍 stres yapıp günleri kendine zehir etme bebeğine odaklan tadını çıkar. Ben hep kendimi illaki çıkacak doyuracağım yapacağım başka bişey yok diye teselli ettim. Zaten o an daha çok bebeğine odaklanıyorsun sonda en son düşündüğün şey oluyor 🥰