Arkadaşlar bana yardım edin çarşamba günü doktorum çağırdı 37 4 oluyoruz ama gebelik
Şekerim olduğu için bebek iri doktorun doğurtması gerektiğini söyledi suni sancı ile normal doğum yapacağız dedi suni sancı nasıl bisey birden mi yoksa doz doz mu veriliyoruz çok tedirgin ve stresliyim yardım edin