2 hafta önce başlayan mide bulantılarım var. Adet döngüme göre bugün adet olmam gerekiyordu. Daha önce adet tarihim yaklaştığında ilişkiye girdiğimde ağrım oluyordu rahmim taş gibi oluyordu ve karnımda şişkinlik oluyordu bu defa bunuda yaşamadım. 2 gün daha bekleyip test alacağım boşuna hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. Sizin düşünceleriniz neler