Ben pkosluydum ve zaten vücuduma kendimize zaman tanıyorduk, olacağından mı yoksa sebeplerin birleşiminden mı bilmiyorum ama hem tavuk yemeyi bıraktıktan hem de 3.hacamatımı olduktan sonra kaldım. Tavuk konusunu bir düşün derim eğer gezen tavuk gerçek tavuk yemiyorsan normal tavukların hormonları engel oluyor olabilir ben de bıraktım kaldım diye birini okumuştum ve belki sadece 1 aydır yemiyordum. Hacamat da önceden iki kere olmuştum üçlemek sünnet diye üçüncüyü de yaptırmıştım.