Kızlar bizim mayıs başına geliyor ilk oğlum Ocak ayıydı çok soğuktu eski evim de pek ısınmıyordu o yüzden hep hastalıkla geçirdik evim soğuk olduğu için 🥲ama şuan mayıs başı çok güzel olucağını düşünüyorum ne soğuk ne sıcak sizinkiler hangi ayda doğuyor