azlp şükür doktorum her şey yolunda diyor. Bugün ilk kez kalçamda inanılmaz çatlamalar olmuş ona üzüldüm ama göbeğinde vs yok. İnternette solunumdur, anormalidir kanamadır bir sürü şey yazıyor. Doktoruma soracağım bu hafta ne diyecek. Düşünüyorum aslımda çok riskli olsa suyu alırdı. Alınıyormuş. Kafam çok karıştı. Keşke bakmasaydım dedim.