mislinakus benim rahim şekil bozukluğum ve aynı anda rahimde perdem vardı ilk gebeligimde. Kanamayla hastaneye yatisim verildi odaya devamlı birileri girip çıkıyor. En son bir hemşire gelip senin durumun özel öyle çok görünecek bir şey değil ondan ilgileniyorlar yoksa eve git düşüğünü bekle derlerdi demişti. Zaten yatisim da öyle yapıldı. İlk gittim kanamam var diye, düşük yapiyorsundur yine de muayene edelim eve gidip dinleneceksin dedi acildeki doktor başta. Sonra asistanı muayene edecekken durumumu anlattım bu yüzden mi kaybediyorum bebeğimi diye. Ben söyleyince hocası geldi kontrol ettiler sana yatış verelim dediler 4 gün yattım. Hiçbir özel hastanede görmediğim ilgiyi gördüm. Talihsizligime şükrettim. Boyle durumlarda mutlaka farklı doktora görünmek gerek… Çok üzüldüm